Cześć siemanko! Kilka problemów przed przekładką silnika się pojawiło. W sumie nie są to jakieś wielkie problemy, takie do rozwiązania 🙂
Problemy przed SWAPEM 139fmb
- Zębatki. Oryginalna zębatka Rometa to 415H a w 139fmb 428H. Miałem kilka rozwiązań ale najlepszym jest zakup zębatki 420H do silnika, łańcucha 420H i zębatki 420H do rometa. Wtedy wszystko będzie śmigać.
- Króciec gaźnika. Musiałem obrócić króciec w drugą stronę, bo nie zmieściłby się pod ramą. Wszedł na styk. Kupiłem taki krótki króciec ale niestety jest za krótki i nie pasuje.
Więcej problemów nie pamiętam.
Co dalej z Rometem?
Czekam na tłumik, stopki kierowcy a także zamówiłem narzędziówki z Rometa 50t1 starego typu. 50t1 starego typu miał duże schowki, dopiero później zmienili na takie jak mam w 2375. Po co mi one?
Gdzieś muszę upchnąć większość elektryki w przyszłości. W te małe schowki to mogę sobie wrzucić klucz do świecy i jakiś srubokręt. Chcę, żeby Romet nadal wyglądał jak Romet, więc te schowki wydają mi się dobrym pomysłem.
Kiedy mocowania silnika 139fmb?
Niedługo 😛 A tak na poważnie to już w środę na moim kanale będzie premiera nowego filmu, w którym pokażę jak zrobiłem mocowania 139fmb w Romecie.
Obejrzyj film z trudnościami jakie napotkałem przed przekładką:
Brak komentarzy :( Napisz coś!