Problemy i ich rozwiązanie przed przekładką 139fmb do Rometa 2375

Cześć siemanko! Kilka problemów przed przekładką silnika się pojawiło. W sumie nie są to jakieś wielkie problemy, takie do rozwiązania 🙂

Problemy przed SWAPEM 139fmb

  • Zębatki. Oryginalna zębatka Rometa to 415H a w 139fmb 428H. Miałem kilka rozwiązań ale najlepszym jest zakup zębatki 420H do silnika, łańcucha 420H i zębatki 420H do rometa. Wtedy wszystko będzie śmigać.
  • Króciec gaźnika. Musiałem obrócić króciec w drugą stronę, bo nie zmieściłby się pod ramą. Wszedł na styk. Kupiłem taki krótki króciec ale niestety jest za krótki i nie pasuje.

Więcej problemów nie pamiętam.

Co dalej z Rometem?

Czekam na tłumik, stopki kierowcy a także zamówiłem narzędziówki z Rometa 50t1 starego typu. 50t1 starego typu miał duże schowki, dopiero później zmienili na takie jak mam w 2375. Po co mi one?

Gdzieś muszę upchnąć większość elektryki w przyszłości. W te małe schowki to mogę sobie wrzucić klucz do świecy i jakiś srubokręt. Chcę, żeby Romet nadal wyglądał jak Romet, więc te schowki wydają mi się dobrym pomysłem.

Kiedy mocowania silnika 139fmb?

Niedługo 😛 A tak na poważnie to już w środę na moim kanale będzie premiera nowego filmu, w którym pokażę jak zrobiłem mocowania 139fmb w Romecie.

Obejrzyj film z trudnościami jakie napotkałem przed przekładką: